Kabelboomkleuren

Zwart = aarde/massa

Geel = lichten (stadslicht, kenteken n achterlichten)

Wit= contactslot geschakelde + (o.a. ontsteking)

Groen= contactslot geschakeld (wit) na de zekering voor remlichten, knipperlichtrelais en ruitverwarming

Bruin= hoofdstroomkabels (accu-dynamo-startmotor)

Rood= zie geel. Of remlicht

Blauw= kabel van verlichtingsschakelaar in dash naar grootlichtschakelaar aan stuur

Paars=remdefect verklikker (lampje)


Zwart-wit= remdefectverklikker(sensor)

Wit-zwart=ontsteking (van bobine naar contactpuntjes en toerenteller)

Wit-bruin= oliedruksensor of koeltemperatuur

Wit-rood=startrelais ( van contactslot naar startrelais)


Groen-zwart= tankvlotter ( kabel tussen vlotter en benzinemeter)

Groen-geel= Achterruitverwarming (vanaf schakelaar)/ aanjager (vanaf schakelaar)

Groen-wit= knipperlicht rechts achter en rechter zijkant

Groen-bruin= Achteruitrij-licht

Groen-rood= knipperlicht links achter en linker zijkant

Groen-blauw= koelvloeistof-temperatuur

Groen-paars= Remlicht

Groen-lichtgroen= alarmlichtlampje


Bruin-geel= laadstroomcontrole lampje (vanaf dynamo)

Bruin-blauw= van dynamo naar bruine kabel

Bruin-lichtgroen= ruitenwisser (snelste stand)


Rood-geel= mistlichtlampen

Rood-groen= gezekerde verlichtingskabel

Rood-lichtgroen= 0-stand ruitenwisser


Blauw-wit= grootlicht (na stuurschakelaar)

Blauw-rood=dimlicht (na stuurschakelaar)

Blauw-lichtgroen= ruitenwisser (langzaam)


Paars-zwart= claxon

Paars-oranje= gezekerde (bruin) kabel naar binnenverlichting en alarmlichtrelais

Paars-wit= portiercontacten voor binnenverlichting


Lichtgroen-zwart=Ruitensproeier

Lichtgroen-wit= radio

Lichtgroen-bruin= knipperlicht relais naar knipperlichtschakelaar

Lichtgroen-roze= alarmlichtrelais naar alarmlichtschakelaar

Lichtgroen-oranje= ruitewissermotor